מזהה מאמר : 00280761 / שונה לאחרונה : 10/05/2024הדפס

יצירת My Sony account: טיפים ופתרון בעיות

    מדריך מקיף זה בנושא My Sony מספק טיפים שימושיים על יצירת חשבון, פתרון בעיות בכניסה, רישום מיצור של Sony, עדכון פרטים אישיים, גישה אל הקהילה של Sony, ועוד.


    תוכן העניינים:


    יצירת My Sony account

    1. היכנסו אל אתר רישום המוצרים של Sony Europe. לאחר שבחרתם את המדינה שלכם מהרשימה, תופנו מחדש אל דף הכניסה של My Sony (ראו בתמונה מטה).
    2. לחצו על לשונית צור חשבון. אפשר להיכנס באמצעות כתובת דואר אלקטרוני או חשבונות מדיה חברתית (למשל Google,‏ Facebook).


    הרשמה באמצעות דוא"ל

    1. מלאו את הפרטים.
    2. בחרו סיסמה ואשרו אותה.
    3. הגדירו העדפות דוא"ל.
    4. אשרו שקראתם את התנאים וההתניות.
    5. אמתו את כתובת הדואר אלקטרוני אפשר גם לבחור באפשרות [עשה זאת מאוחר יותר] כדי להשלים צעד זה מאוחר יותר. תתבקשו לצאת מכל המכשירים לצורך הגנה ואבטחה.
      • הערה: לא תוכלו לגשת אל החשבון שלכם עד שתאמתו את כתובת הדואר אלקטרוני.
    6. תקבלו הודעת דוא"ל עם קישור להפעלה. כדי להשלים את ההרשמה, פתחו את הודעת הדוא"ל ולחצו [הפעלת החשבון].
      • זכרו שתוקף קישור ההפעלה יפוג תוך 72 שעות. אם תוקפו פג, תצטרכו לשלוח בקשה נוספת לקישור הפעלה.
    7. לאחר שהשלמתם את שלב 8, חזרו אל מסך אמתו את כתובת הדואר אלקטרוני ובחרו [כבר אומת]. בשלב זה תופנו אל דף הכניסה של My Sony.

    הרשמה באמצעות מדיה חברתית

    אם אתם משתמשים בחשבון מדיה חברתית כדי ליצור My Sony account, תצטרכו לאמת את זהותכם קודם (למשל באמצעות קוד שיישלח לטלפון הנייד). הדף יתרענן אוטומטית ותתבקשו להשלים את ההרשמה.

    עקבו אחר ההנחיות הבאות כדי ליצור את החשבון שלכם:

    1. הזינו תאריך לידה.
    2. בחרו העדפות תקשורת דוא"ל.
    3. התאימו אישית את ההגדרות.
    4. אשרו שקראתם את התנאים וההתניות.
    5. בחרו [יצירת חשבון].


    חזרה לתחילת העמוד


    הטבות My Sony account

    לאחר שיצרתם חשבון והתחברתם אליו, תגיעו אל דף הבית של My Sony. מכאן תוכלו:

    • לראות את מוצרי Sony שלכם ולרשום מוצר חדש
    • לעדכן את פרטי החשבון ואת העדפות התקשורת
    • להתחבר אל קהילת Sony
    • ועוד

    תוכלו גם לגשת אל לשוניות אלה בלחיצה על השם שלכם בחלק העליון של דף הבית ובחירה בנושאים הרלוונטיים מתוך התפריט הנגלל:


    חזרה לתחילת העמוד


    גשו אל חנות סוני המקוונת (הירשמו לקמפיין קידום מכירות וכדומה)

    כדי לצפות בחנות המקוונת, לחצו על סמל ובחרו [חנות] מתוך התפריט הנגלל.

      תקבלו גישה למגוון הטבות בחנות עם My Sony account, כולל:

      • קטלוג מקיף של מוצרי Sony
      • הנחות, מבצעים והטבות מיוחדות לקמפיין
      • אחריות נוספת על מוצרים נבחרים לאחר רישום המוצרים הספציפיים (לא זמין בכל המדינות)


      חזרה לתחילת העמוד


      יש לי בעיות בכניסה לחשבון שלי

      אם יש לכם בעיה בכניסה לחשבון, ייתכן שיש תקלה בפרטי הכניסה, בפרטים האישיים כגון תאריך הלידה, או באתר האזורי דרכו אתם מנסים להיכנס.

      עיינו בצעדי פתרון הבעיות שלהלן (לחצו או הקישו על נושא כדי לקפוץ לקטע הרלוונטי):


      כתובת דואר אלקטרוני או סיסמה לא חוקית

        התמונה אומרת: מצטערים, זוהי כתובת דוא

        בדקו אם הזנתם כראוי את כתובת הדוא"ל הרשומה:

        • ודאו שכתובת הדוא"ל שהזנתם היא הכתובת שמקושרת אל My Sony account ושאין בה שגיאות הקלדה.
        • בדקו את תיקיית דואר זבל/ספאם.
        • אם כבר יצרתם My Sony account בעבר ולא אימתתם אותה באמצעות כתובת הדוא"ל במסגרת הזמן שהוגדרה (72 שעות), לא יתאפשר להשתמש בחשבון זה. זכרו, כלל זה חל על כל שירותי Sony.
          • עקבו אחר ההנחיות הבאות כדי לאחזר את החשבון שלכם:
            1. היכנסו לחשבון המאומת.
            2. שלחו מחדש את קישור ההפעלה/אימות.
            3. הפעילו את החשבון באמצעות דוא"ל.

        ניתן לקשר בין My Sony account לבין חשבונות Sony account אחרים (למשל PlayStation Network) ולהשתמש באותה כתובת דואר אלקטרוני כדי להיכנס.


        חזרה לתחילת העמוד


        קיבלתי הודעת שגיאה

          אם קיבלתם אחת או יותר מההודעות הבאות:

          • לא ניתן למצוא את העמוד המבוקש.
          • חלק מהשדות לא מולאו כראוי.
          • אירעה שגיאת אימות.
          • מצטערים! אנחנו חווים בעיות טכניות זמניות.

          הסיבה יכולה להיות אחת מהסיבות הבאות:

          • כתובת הדואר האלקטרוני בה אתם משתמשים לכניסה אינה רשומה לחשבון קיים.
            • במקרה זה, נסו ליצור חשבון חדש בשימוש באותה כתובת דואר אלקטרוני.
          • תאריך הלידה (DOB) שלכם לא נרשם כהלכה במהלך ניסיון יצירת החשבון הקודם.
          • חרגתם ממספר נסיונות CAPTCHA המקסימלי הזמין לאימות 'אני לא רובוט' (למשל בחירת כל התמונות בהן מופיע ...).
            • ניתן להקליד מחדש או להדביק את כתובת URL של My Sony לתוך דפדפן האינטרנט ולנסות שוב.
          • ייתכן שתידרשו לאפס את הסיסמה.
            • אפסו אותה באמצעות פונקציית 'שכחת סיסמה?', או צרו קשר אתנו לעזרה נוספת.
          • קיימת תקלה טכנית במערכת.
            • המתינו שהמערכת תעבור רענון ונסו שוב מאוחר יותר.


          חזרה לתחילת העמוד


          החשבון שלי מקושר למדינה/אזור אחר

          My Sony account שלכם וכתובת הדואר האלקטרוני מקושרות למדינה ספציפית. אם אתם מנסים להיכנס מאזור אחר מזה שאליו החשבון שלכם מקושר (למשל יש לכם My Sony account מבולגריה אבל אתם משתמשים באתר הבריטי), תקבלו אפשרות להישאר בדף הנוכחי או לעבור לאתר האינטרנט של המדינה בה כתובת הדואר האלקטרוני שלכם רשומה.

          אין אפשרות להירשם עם כתובת דואר אלקטרוני זהה ביותר מאזור אחד.

          באפשרותכם:

          • לגשת לאתר האינטרנט של המדינה אליה החשבון שלכם מקושר ולהתחבר שם (לדוגמה My Sony בבלגיה).
          • אם אתם באמת רוצים גישה לדף של אזור אחר (למשל כדי לרכוש מוצר באופן מקוון, לשלוח בקשת כסף בחזרה וכדומה), באפשרותכם:
            • ליצור חשבון עבור אזור זה בשימוש בכתובת דואר אלקטרוני אחרת.
            • למחוק את החשבון המקורי וליצור אחד חדש באתר האינטרנט של מדינה לבחירתכם. לאחר המחיקה תוכלו להשתמש באותה כתובת דואר אלקטרוני כמו קודם.

          לאחר הכניסה לחשבון, תוכלו לרשום את המוצר של Sony.


          חזרה לתחילת העמוד


          כיצד לאפס את הסיסמה באמצעות הפונקציה 'שכחת סיסמה?'

          לפני שמתחילים:

          • אם נתבקשתם לאפס סיסמה, ודאו שיש לכם חשבון קיים כי המערכת שלנו לא מציגה הודעת שגיאה אם הזנתם כתובת דואר אלקטרוני שאינה רשומה.
          • ללקוחות עם כתובת דואר אלקטרוני של Hotmail או של MSN אין אפשרות לאפס את הסיסמה. תצטרכו ליצור חשבון חדש.

          ניתן לאפס את הסיסמה על ידי ביצוע השלבים הבאים:

          1. גשו אל עמוד כניסה אל My Sony ובחרו באפשרות [שכחת סיסמה?].


          2. הזינו את כתובת הדואר האלקטרוני עמה נרשמתם.
          3. תקבלו הודעת דוא"ל עם קישור לאיפוס הסיסמה. לחצו על הקישור.
            • אם לא קיבלתם הודעת דוא"ל, בדקו בתיקייה 'ספאם'. אחרת, נסו לשלוח את הקישור מחדש או חכו 24 שעות ונסו שוב.
          4. בחרו אמצעי לאימות זהות (למשל מספר טלפון, תאריך לידה וכדומה).
            • המערכת שלנו מנחה אותך מייד לפנות לתמיכה אם טעיתם באחת מהאפשרויות מעלה. שימו לב שעדיין תוכלו לנסות את האפשרויות האחרות.
          5. הזינו את הסיסמה החדשה ובחרו [אישור].


          חזרה לתחילת העמוד


          משתמשי PlayStation Network (PSN): לא הצלחתי להתחבר לחשבון שלי באמצעות מזהה הכניסה שלי (כתובת דואר אלקטרוני)

          לבעיות כניסה הקשורות לכתובת דוא"ל לא חוקית או שאי אפשר לגשת אליה, אנא עיינו במאמר התמיכה הבא:

          משתמשי PlayStation Network (PSN): לא הצלחתי להתחבר לחשבון שלי באמצעות מזהה הכניסה שלי (כתובת דואר אלקטרוני)

          חזרה לתחילת העמוד


          חשבון My Sony נעול

          אם My Sony account שלכם ננעל, תראו את ההודעות הבאות:

          הגעתם למספר המקסימלי של נסיונות כניסה. החשבון יינעל למשך 120 דקות לצרכי הגנה ואבטחה.

          עקבו אחר ההנחיות הבאות כדי לבטל את נעילת החשבון:

          1. המתינו 120 דקות.
          2. הזינו מחדש את הסיסמה.
            • ודאו שהמקשים Caps Lock או Num Lock לא משבשים את האופן שבו אתם משינים את הסיסמה.

          אפשר גם פשוט לאפס את הסיסמה על ידי שימוש בתכונה 'שכחת סיסמה?'.


          חזרה לתחילת העמוד


          כיצד לרשום מוצר ב-My Sony

          1. היכנסו אל אתר רישום המוצרים של Sony Europe.
          2. בחרו מדינה מתוך הרשימה.
          3. תתבקשו להיכנס לחשבון או ליצור חשבון חדש.

          לאחר שנכנסתם אל My Sony account, תוכלו להתחיל ברישום המוצר.

          לפרטים נוספים, עיינו במאמר הבא: כיצד לרשום מוצר ב-My Sony. שם תמצאו הדרכה וטיפים לפתרון בעיות בנושאים:

          • כיצד לרשום מוצר
          • כיצד להשתמש בפונקציית הרשמה מהירה
          • מה לעשות אם לא מצאתי את המוצר שברצוני לרשום?


          חזרה לתחילת העמוד


          ביצוע שינויים ב-My Sony account

          1. התחברו אל My Sony account.
          2. גשו אל פרטי החשבון שלי בתפריט שבצד שמאל.
          3. המשיכו לעדכון השדות הרלוונטיים.
          4. המשיכו לגלול מטה כדי לעדכן פרטים אישיים שלכם כגון:
            • פרטי חשבון בסיסיים (שם, תאריך לידה, כתובת בית וכדומה)
            • מזהה כניסה (כתובת דואר אלקטרוני)
            • סיסמה
            • הגדרות אבטחה (אימות דו שלבי)


          חזרה לתחילת העמוד


          עדכון כתובת דואר אלקטרוני/סיסמה

          1. היכנסו אל [My Account Details (פרטי החשבון שלי)].
          2. גללו מטה אל שינוי כתובת דוא"ל או שינוי סיסמה.
          3. בחרו בכפתור [עדכון] הכחול.

          עדכון מזהה כניסה (כתובת דואר אלקטרוני)

          עדכון סיסמה


          חזרה לתחילת העמוד


          עדכון העדפות תקשורת

          1. גשו אל העדפות תקשורת.
          2. בחרו [הירשם כמנוי] או [ביטול מנוי].

          לאחר עדכון ההעדפות, תקבלו דוא"ל אישור.


          חזרה לתחילת העמוד


          הפעלת אימות דו שלבי

          להוספת שכבת אבטחה נוספת, באפשרותכם לבחור לקבל קוד אימות באמצעות הודעת טקסט או דרך יישום אימות בהתחברות אל My Sony account. כדי לשנות הגדרה זו מתי שתרצו עקבו אחר ההנחיות הבאות:

          1. היכנסו אל [My Account Details (פרטי החשבון שלי)].
          2. גללו מטה אל שינוי הגדרות אבטחה אחרות.
          3. בחרו בכפתור [עדכון].
            • במסך הבא, תראו אפשרות לעדכון מזהה הכניסה שלכם (כתובת דואר אלקטרוני), סיסמה, שאלת אבטחה, טלפון נייד, והגדרות אימות דו שלבי. ניתן גם לצאת מכל המכשירים המקושרים שלכם.
          4. כדי להפעיל אימות דו שלבי, לחצו על כפתור [עריכה] למטה מימין. מטעמי אבטחה, תתבקשו להזין את פרטי הכניסה שלכם בדף הבא (מזהה כניסה וסיסמה).


          5. כששואלים אתכם כיצד תרצו לקבל את קוד האימות, בחרו בסמל [>] עבור הודעת טקסט או אפליקציית Authenticator.


          6. מלאו אחר ההוראות שעל המסך:

          אימות הודעת טקסט

          אימות יישום Authenticator


          חזרה לתחילת העמוד


          איך להיכנס לחשבון באמצעות קוד גיבוי בהודעות טקסט או באמצעות יישום אימות

          אם אתם לא מצליחים לקבל את קוד האימות הדו שלבי בהודעת טקסט או שיישום האימות אינו פועל, אתם עדיין יכולים להיכנס באמצעות קוד גיבוי.

          לאחר שהזנתם את קוד האימות ובחרתם [אימות], תקבלו 10 קודים של גיבוי.

          זכרו את הדברים הבאים:

          • ניתן להשתמש בקוד הגיבוי פעם אחת בלבד.
          • אפשר להשתמש בקודים אלה עבור אימות גם בהודעת טקסט וגם ביישום אימות.
          • אנחנו ממליצים לרשום את הקודים או לצלם צילום מסך שלהם. אפשר גם לשמור את קודי הגיבוי לשימוש בעתיד.

            הערה: הקודים ברשימה מטה הם דוגמה בלבד.


          חזרה לתחילת העמוד


          גישה אל קהילת Sony

          ניתן למצוא מידע נוסף הקשור למוצר/ים בדף רכזת הקהילה.

          1. מתוך דף הבית של My Sony, גשו אל לשונית קהילה. אפשר גם לבקר בדף קהילת Sony (בריטניה) ישירות.
          2. בחרו [כניסה] כדי להתחבר אל My Sony account, או [הרשמה] כדי ליצור חשבון חדש.
          3. תתבקשו להשלים את ההרשמה אל My Sony account בדף הבא.

          כחלק מהקהילה, תקבלו גישה אל:

          • פורום המוצר וצ'אט כללי
          • מדריכים ושאלות נפוצות
          • תחרויות
          • גלריות תמונות וטפטים
          • ועוד הרבה יותר


          חזרה לתחילת העמוד


          איך מקשרים את My Sony לחשבונות של שירותי Sony אחרים

          אם יש לכם חשבון קיים בשירות אחר של Sony, באפשרותכם להתחבר אל My Sony באמצעות הפרטים של החשבון האחר. לאחר מכן תקבלו הודעת הנחיה ובה בקשה לשדרג את החשבון. ייתכן שתצטרכו לספק פרטים נוספים לפני השלמת השדרוג. ולהפך, לאחר שיצרתם My Sony account, באפשרותכם להשתמש בחשבון זה כדי להתחבר לשירותי Sony נוספים.

          הערות:

          • כדי לקשר את החשבונות, כתובת הדוא"ל הרשומה חייבת להיות אותה הכתובת.
          • ייתכן שהשרותים לא יהיו זמינים בכל המדינות או האזורים.

          שירותים זמינים מ-Sony Europe

          שירותים זמינים מחברות אחרות בקבוצת Sony


          עיינו בדף זה לפרטים נוספים: חשבונות מקושרים לשירותים של Sony.


          חזרה לתחילת העמוד


          כיצד למחוק את My Sony account

          נשמח שתישארו איתנו, אבל אפשר להסיר את החשבון בשלבים הבאים:

          1. התחברו אל חשבון Sony.
          2. גשו אל פרטי החשבון שלי בתפריט שבצד שמאל.
          3. גללו אל תחתית העמוד ובחרו בכפתור [הסרת חשבון] האדום.


          פעולה זו תסגור את החשבון שלכם לגישה אל My Sony ואל הקהילה המקוונת שלנו.

          החשבונות המקושרים שלכם לשירותים אחרים של קבוצת Sony לא ייסגרו באופן אוטומטי כיוון שהם מנוהלים על ידי חברות אחרות מקבוצת Sony. אם אתם רוצים לסגור חשבונות אלה, תצטרכו ליצור קשר עם החברה הרלוונטית מקבוצת Sony בנפרד.


          חזרה לתחילת העמוד


          מדיניות הפרטיות של Sony

          למידע נוסף על הדרכים בהן אנחנו אוספים ומשתמשים במידע האישי שלכם, וכיצד ניתן ליצור קשר אתנו, בקרו בדף מרכז הפרטיות של Sony.

          בדף זה תוכלו למצוא:

          • הסבר מפורט על מדיניות הפרטיות
          • סקירה של מדיניות קבצי Cookie וכיצד להגדיר העדפות צד שלישי
          • תשובות לשאלות נפוצות
          • מילון מונחים למילים נפוצות בנושא פרטיות

          כדי לשלוח בקשת דרישת גישה למידע (Individual Rights Request), ניתן לגשת אל קטע צור קשר אתנו שבדף מדיניות הפרטיות וללחוץ על הקישור הראשון כדי לגשת אל טופס הרשת המקוון. תצטרכו לשלוח את הבקשה באמצעות פורטל זה כדי שנוכל לאמת את זהותכם ואת תוקף הבקשה.


          חזרה לתחילת העמוד