יש לי צורך בעזרה בנושא חשבון Sony שלי או בנושא רישום מוצר ב-My Sony
תוכן העניינים
- איך רושמים מוצר My Sony?
- כתובת הדוא"ל או הסיסמה אינה חוקית
- חשבון My Sony נעול
- ביצוע שינויים בחשבון Sony
- איך מקשרים את My Sony לחשבונות של שירותי Sony אחרים
- איך מפעילים אימות דו שלבי?
- מה עושים אם לא מצאתי את המוצר שאני רוצה לרשום?
איך רושמים מוצר My Sony?
- היכנסו אל אתר רישום המוצרים של Sony Europe.
- בחרו מדינה מתוך הרשימה.
- אפשר להיכנס אל My Sony בשלוש דרכים: באמצעות כתובת דוא"ל חשבון Google (לחצן Sign in with Google ['התחברות באמצעות Facebook'] ) או חשבון Facebook (לחצן Log in with Facebook ['התחברות באמצעות Facebook']).
- באפשרותכם לקשר את חשבונות My Sony, קהילה או הקיימים שלכם או כל סוג אחר של שירות מקוון מקבוצת Sony.
- אם עדיין אין לכם חשבון Sony , לחצו על הכרטיסייה 'Create account' ('יצירת חשבון') כדי ליצור חשבון, ולאחר מכן היכנסו אליו.
- התחילו ברישום המוצר.
כתובת הדוא"ל או הסיסמה אינה חוקית
שלב 1: בדקו אם הזנתם כראוי את כתובת הדוא"ל הרשומה
- ודאו שכתובת הדוא"ל שהזנתם היא הכתובת שמקושרת לחשבון Sony שלכם ושאין בה שגיאות הקלדה.
- אם כבר יצרתם חשבון Sony בעבר ולא אימתתם אותה באמצעות כתובת הדוא"ל במסגרת הזמן שהוגדרה (72 שעות), לא יתאפשר להשתמש בחשבון זה. זכרו, כלל זה חל על כל שירותי Sony. התחברו לחשבון לא מאומת זה, שלחו מחדש את הקישור להפעלה/אימות והפעילו את החשבון באמצעות כתובת הדוא"ל.
- אפשר להשתמש באותה כתובת הדוא"ל שמקושרת לחשבונות Sony האחרים שלכם כדי להתחבר ל-My Sony. באפשרותכם לקשר את חשבון My Sony לחשבונות Sony אחרים (לדוגמה PlayStation Network).
שלב 2: השתמשו בפונקציית "שכחתי סיסמה"
אפשר לאפס את הסיסמה באמצעות האפשרויות הבאות לאיפוס הסיסמה:
- מלאו את תאריך הלידה שרשמתם.
- ענו על שאלת האבטחה.
- אימות באמצעות הטלפון הנייד (דלגו אל "איך מפעילים אימות דו שלבי?").
לאחר שמילאתם את ההוראות שבשלבים אלה בהצלחה, תקבלו קישור לאיפוס הסיסמה. אם לא קיבלתם הודעת דוא"ל, בדקו בתיקייה 'ספאם'. אחרת, נסו לשלוח את הקישור מחדש או חכו 24 שעות ונסו שוב.
חשבון My Sony נעול
"הגעתם למספר המרבי של ניסיונות התחברות שנכשלו. החשבון יינעל למשך 120 דקות כדי לשמור על האבטחה."
לאחר המתנה של 120 דקות, ודאו שהמקשים Caps Lock או Num Lock לא משבשים את האופן שבו אתם משינים את הסיסמה.
לחלופין, אפסו את הסיסמה באמצעות התכונה שכחתי סיסמה.
ביצוע שינויים בחשבון Sony
כיצד לשנות את פרטי החשבון (דוא"ל, סיסמה וכתובת)
- התחברו אל חשבון Sony.
- היכנסו אל [My Account Details (פרטי החשבון שלי)].
- המשיכו לעדכון השדות הרלוונטיים.
ברצוני למחוק את חשבון Sony
נשמח שתישארו איתנו, אבל אפשר להסיר את החשבון בשלבים הבאים:
- התחברו אל חשבון Sony.
- לחצו על [My Account Details (פרטי החשבון שלי)].
- גללו עד הסוף למטה ובחרו באפשרות [Remove account (הסרת חשבון)].
איך מקשרים את My Sony לחשבונות של שירותי Sony אחרים
אם יש לכם חשבון קיים בשירות אחר של Sony, באפשרותכם להתחבר אל My Sony באמצעות הפרטים של החשבון האחר. לאחר מכן תקבלו הודעת הנחיה ובה בקשה לשדרג את החשבון. ייתכן שתצטרכו לספק פרטים נוספים לפני השלמת השדרוג. ולהפך, לאחר שיצרתם חשבון Sony, באפשרותכם להשתמש בחשבון זה כדי להתחבר לשירותי Sony נוספים.
באפשרותכם לקשר את החשבונות לשירותים המקוונים הבאים מקבוצת Sony:
- כדי לקשר את החשבונות, כתובת הדוא"ל הרשומה חייבת להיות אותה הכתובת.
- ייתכן שהשרותים לא יהיו זמינים בכל המדינות או האזורים.
שירותים זמינים מ-Sony Europe
- My Sony
- קהילה
שירותים זמינים מחברות אחרות בקבוצת Sony
- PlayStation™ Network
- PlayStation™ Plus
לפרטים, עברו אל חשבונות מקושרים לשירותי Sony.
איך מפעילים אימות דו שלבי?
להוספת שכבת אבטחה נוספת, באפשרותכם לבחור לקבל קוד אימות באמצעות הודעת טקסט או דרך אפליקציית אימות בהתחברות לחשבון Sony. אפשר לשנות את הגדרה זו בכל זמן במעבר להגדרות אימות דו שלבי.
איך להיכנס באמצעות קוד גיבוי אם אפליקציית האימות לא פועלת
מה עושים אם לא מצאתי את המוצר שאני רוצה לרשום?
- ראשית כל, ודאו שהמוצר שברצונכם לרשום הוא מוצר של Sony Electronics (לרבות: טלוויזיות, מוצרי שמע ווידאו, מכשירים ניידים [Xperia] ומוצרי צילום). עם יש לכם מוצר מקצועי של Sony Professional או קונסולת PlayStation, עליכם להיכנס לאחד מהדפים הבאים:
- אם אתם בטוחים שהמוצר שיש לכם הוא מוצר של Sony Electronics והזנתם את שם המוצר באופן ידני אך לא הצלחתם למצוא אותו, נסו למצוא באמצעות התפריט הנפתח.
- אם רכשתם את המוצר מחוץ לאירופה (לדוגמה אסיה-פסיפיק, אמריקה וכו'), היכנסו לאתר הרלוונטי של אותו האזור כדי לרשום את המוצר. כרגע אין אפשרות לרשום מוצרים שנרכשו מחוץ לאירופה באתר My Sony. אנחנו מתנצלים על אי-הנוחות.
- אם שתי האפשרויות אינן מועילות, ייתכן שהמוצר חסר בבסיס הנתונים שלנו. צרו עמנו קשר כדי לאשר את החוסר.