חזונה של Sony הוא "להמשיך לספק חוויות 'Kando' ו-'Anshin' לאנשים ולחברה האנושית כולה על-ידי שיפורים טכנולוגיים ואתגרים חדשים." קיימות היא היבט מהותי במימוש חזון זה.
*Anshin היא מילה יפנית בעלת משמעויות שונות, כגון שקט נפשי, השריית ביטחון, אמינות ואמון.
3 יסודות הקיימות
אנו מתמקדים בעיקר בשלושה תחומים, שיש להם חשיבות מרכזית בארגון שלנו: סביבה, נגישות וגיוון-שוויון-&הכלה (DE&I).
סביבה
כדי למלא את העולם בתחושות, אנחנו חייבים להגן על הבריאות של הקהילה ושל כדור הארץ. אנחנו מתחייבים לקיים את האחריות הסביבתית שלנו ולתרום באמצעות טכנולוגיה.
נגישות
אנו שואפים להפיק מוצרים ושירותים שיתאימו ליותר אנשים, וליצור עתיד שבו כל אחד יכול לשתף את הרגע.
גיוון, שוויון והכללה
אנו פועלים לטיפוח תרבות ארגונית שבה כל אחד מהעובדים המגוונים שלנו מקבל את הכוח לממש את מרב הפוטנציאל.
4 גישות
שיתוף פעולה, טכנולוגיה, יצירתיות ובידור הם מרכיבים חיוניים בטיפול שלנו בנושאי חברה וסביבה.