כיצד להירשם לקמפיין קידום המכירות של Sony
תוכן העניינים:
- איך נרשמים לקמפיין?
- מה אם Sony account שלי מקושר למדינה/אזור אחר?
- מתי אפשר לשלוח בקשה?
- כיצד אוכל לבדוק את סטטוס הבקשה?
- מתי אקבל תשלום כסף בחזרה או מתנת קידום מכירות?
- מדיניות הפרטיות של Sony
- קישורים שימושיים
קיימות מספר הטבות לבעלי My Sony account, כולל ההזדמנות להשתתף בקמפיינים לקידום מכירות שמנוהלים על ידי Sony.
ברישום המוצר של Sony ושליחת בקשה להשתתפות באתר קמפיין ייעודי, תוכלו לקבל מוצרי Sony רשמיים ו/או כסף בחזרה על פריטים הזכאים לכך כגון מצלמות ואביזרי Alpha, טלוויזיות BRAVIA, מקרני קול, ועוד.
איך נרשמים לקמפיין?
לפני שמתחילים:
- המוצרים עליהם חלות ההטבות עשויים להשתנות בהתאם לקמפיין ולמדינת הרכישה.
- רוב קידומי המכירות חלים רק על רכישת מוצרים חדשים (לא יד שנייה, החזרות או דגמים משוחזרים) שסופקו והופצו על ידי Sony במדינות/אזורים הזכאים להטבה.
- כדי לשלוח בקשה להשתתפות בקידום מכירות, עליכם לרכוש דגם זכאי במהלך תקופת קידום מכירות מקמעונאי המשתתף בו.
עקבו אחר ההוראות הבאות כדי להירשם לקמפיין:
- קודם כל, תצטרכו ליצור או להתחבר אל My Sony account. אם עדיין אין לכם חשבון, תוכלו ליצור אחד בכניסה אל אתר רישום המוצר הרשמי של Sony ולבחור במדינה שלכם מתוך הרשימה המוצעת.
- לאחר יצירת My Sony account בהצלחה ורישום המוצר, תקבלו הודעת דוא"ל עם הנושא: תודה שרשמת את המוצר שלך.
- בקרו בעמוד הבית של Sony (לחצו או הקישו על הקישור ובחרו את המדינה שלכם מתוך הרשימה המוצעת).
- גללו מטה אל קידומי מכירות ומבצעים (בדרך כלל ממוקם במרכז הדף).
- לחצו על הלשונית הרלוונטית (לדוגמה קבלת כסף בחזרה של Winter Cashback, ברוכים הבאים אל Alpha וכדומה).
- באתר האינטרנט של הקמפיין, לחצו על כפתור הבקשה/תביעה הכחול (לדוגמה: בקשת כסף בחזרה).
- בשלב זה תופנו מחדש אל דף הכניסה של My Sony בו תוכלו להיכנס אל החשבון שלכם.
- אם לא רשמתם את המוצר עדיין, אפשר לעשות זאת בדף הבית של My Sony על ידי בחירה באפשרות [רישום מוצר].
- לפרטים נוספים, עיינו במאמר הבא: כיצד לרשום מוצר ב-My Sony.
- מלאו את טופס הקמפיין תוך מתן המידע הבא.
המידע המדויק שתצטרכו לספק עשוי להשתנות בהתאם לכל קמפיין. עיינו בתנאים וההתניות של קידום המכירות לפרטים הספציפיים.
- אם הבקשה לא שלמה (לדוגמה, חסרים מסמכים), תקבלו הודעת דוא"ל מאיתנו עם פרטים נוספים. חשוב להגיב להודעה זו מהר ככל האפשר עם המידע שנתבקשתם להשלים כדי שנוכל לאשר את השתתפותכם בקידום המכירות. אם לא נשמע מכם תוך 14 יום, לא נוכל להבטיח את זכאותכם.
- בקשות שיישלחו בדואר לא תקפות. צרו או התחברו אל My Sony account ושלחו את הבקשה שלכם באופן מקוון.
מה אם Sony account שלי מקושר למדינה/אזור אחר?
My Sony account שלכם וכתובת הדואר האלקטרוני מקושרות למדינה ספציפית. אם תנסו להיכנס מאזור שונה מזה שהחשבון שלכם מקושר אליו (לדוגמה, אם My Sony account רשום בבלגיה אבל אתם משתמשים באתר הבריטי), תינתן לכם האפשרות להישאר בדף הנוכחי או לעבור אל אתר האינטרנט של המדינה בה כתובת הדואר האלקטרוני שלכם רשומה.
הערה: אין אפשרות להירשם עם כתובת דואר אלקטרוני זהה ביותר מאזור אחד. בנוסף, ניתן לשלוח בקשה רק באתר האינטרנט של המדינה בה רכשתם את המוצר.
באפשרותכם:
- לגשת לאתר האינטרנט של המדינה אליה החשבון שלכם מקושר (או שבה המוצר נרכש) ולהתחבר שם (לדוגמה My Sony בבלגיה).
- אם אתם באמת רוצים גישה לדף של אזור אחר (למשל כדי לרכוש מוצר באופן מקוון, לשלוח בקשה וכדומה), באפשרותכם:
- ליצור חשבון עבור אזור זה בשימוש בכתובת דואר אלקטרוני אחרת.
- למחוק את החשבון המקורי וליצור אחד חדש באתר האינטרנט של מדינה לבחירתכם. לאחר המחיקה תוכלו להשתמש באותה כתובת דואר אלקטרוני כמו קודם.
לאחר הכניסה לחשבון, תוכלו לרשום את המוצר של Sony ולהגיש בקשה.
מתי אפשר לשלוח בקשה?
חלק מקידומי המכירות דורשים תקופת המתנה לפני שתוכלו לשלוח בקשה (למשל 30 יום). עיינו בתנאים ובהתניות של הקמפיין למידע נוסף.
- דוגמה: אם רכשתם מוצר זכאי להטבה ב-1 בנובמבר 2023 ולקמפיין יש תקופת המתנה של 30 יום, תוכלו לשלוח בקשה בכל זמן החל מ-1 בדצמבר 2023. אם התאריך האחרון לבקשה הוא 15 במרץ 2024, תוכלו לשלוח את בקשה עד לתאריך זה.
- לדוגמה, התאריכים הבאים ייחשבו מעבר לתקופת קידום המכירות:
- לפני 1 בדצמבר 2023 (פחות מ-30 יום אחרי תאריך הרכישה).
- אחרי 15 במרץ 2024 (מעבר למועד האחרון של הבקשה).
- לדוגמה, התאריכים הבאים ייחשבו מעבר לתקופת קידום המכירות:
זכרו את הדברים הבאים:
- בקשות שיישלחו לאחר המועד האחרון יידחו.
- נקבל את הבקשה שלכם רק אם רכשתם את המוצר בטווח התאריכים הרשום עבור קידום מכירות זה (תקופת הרכישה) ותשלחו את הבקשה במהלך מסגרת הזמן אותה נאפשר (תקופת הבקשה). שימו לב שתקופת הרכישה ותקופת הבקשה עשויות להיות שונות זו מזו.
- על כל בקשה להיות מוגשת בנפרד באתר האינטרנט שלנו. בסוף כל בקשה שאושרה, תהייה לכם ההזדמנות להגיש אחת חדשה על ידי בחירה באפשרות [בקשה למוצר נוסף].
כיצד אוכל לבדוק את סטטוס הבקשה?
- לאחר שהעליתם את המידע שלכם, לחצו על כפתור [שלח]. בשלב זה תופנו אל דף האישור, ויישלח דוא"ל אישור לתיבת הדואר שלכם.
- קוד ההרשמה הוא מספר בן 8 ספרות שיוצג בשורת הנושא של הודעת הדוא"ל. הקוד ישמש גם כמספר הפנייה במקרה שתרצו לשאול שאלות על קידום המכירות.
- ניתן לבדוק את סטטוס הבקשה על ידי בחירה באפשרות [הצגת מצב התביעה] בדף הבית של הקמפיין.
לחלופין, תוכלו לגשת ישירות אל הדף מצב התביעה (בריטניה).
- בדף 'מצב התביעה', הזינו את מזהה התביעה שסופק בהודעת דוא"ל האישור ובחרו [שלח].
אישור אוטומטי יישלח כשהבקשה שלכם תישלח, והודעת דוא"ל נוספת כשהבקשה תתקבל. במקרה שנצטרך מידע נוסף, תישלח אליכם הודעת דוא"ל נוספת. חשוב לבדוק גם את תיבת הספאם/דואר זבל בתיבת הדואר שלכם.
- כל מידע לא נכון או חסר יכול להוביל לעיכובים בעיבוד הבקשה ו/או לדחיית הבקשה או הבקשות.
- מספר הבקשות המקסימלי שניתן לשלוח משתנה בהתאם לקידום המכירות ולמדינת הרכישה. עיינו באתר האינטרנט של הקמפיין הספציפי לפרטים נוספים.
מתי אקבל תשלום כסף בחזרה או מתנת קידום מכירות?
לא נוכל לספק תאריך מדויק בו תקבלו תשלום כסף בחזרה או מתנת קידום מכירות, משום שזה תלוי בתנאים ובהתניות של הקמפיין.
למרות זאת, רוב התגמולים אמורים להיות זמינים בתוך 28 ימים לאחר אימות הבקשה. זה אומר שתקבלו את התשלום בתוך 28 ימים לאחר שהבקשה אומתה, ולא בתוך 28 ימים אחרי תאריך רישום מוצר או תאריך רכישה. לא נוכל לקחת אחריות על בקשות מקמעונאים/מוכרים שטוענים אחרת.
אם הבקשה שלכם תצליח, תשלום כסף בחזרה יוצג בהצהרת חשבון הבנק שלכם תחת שמות כגון WorldPay או Link Network.
ברוב הקמפיינים, משלוח מתנת קידום מכירות יגיע תוך 30-60 ימים לאחר שהבקשה התקבלה.
מדיניות הפרטיות של Sony
למידע נוסף על הדרכים בהן אנחנו אוספים ומשתמשים במידע האישי שלכם, וכיצד ניתן ליצור קשר אתנו, בקרו בדף מרכז הפרטיות של Sony.
בדף זה תוכלו למצוא:
- הסבר מפורט על מדיניות הפרטיות
- סקירה של מדיניות קבצי Cookie וכיצד להגדיר העדפות צד שלישי
- תשובות לשאלות נפוצות
- מילון מונחים למילים נפוצות בנושא פרטיות
כדי לשלוח בקשת דרישת גישה למידע (Individual Rights Request), ניתן לגשת אל קטע צור קשר אתנו שבדף מדיניות הפרטיות וללחוץ על הקישור הראשון כדי לגשת אל טופס הרשת המקוון. תצטרכו לשלוח את הבקשה באמצעות פורטל זה כדי שנוכל לאמת את זהותכם ואת תוקף הבקשה.
קישורים שימושיים
למטה תמצאו רשימת קישורים רלוונטיים, כגון קישור לדף יצירת קשר אתנו.
אתר רישום המוצר הרשמי של Sony
איפה אפשר למצוא את שם הדגם ואת המספר הסידורי?
בדיקת סטטוס בקשה (בריטניה)
צור קשר אתנו (בריטניה)