מרכז הפרטיות
שאלות נפוצות בנושא פרטיות
אם יש לכם שאלה ספציפית בנוגע לפרטיות, תוכלו למצוא את התשובה ב'שאלות נפוצות'.
שאלות נפוצות בנושא פרטיות
-
מה זה בכלל פרטיות?
פרטיות (המוכרת גם כניהול פרטים אישיים או PIM) היא התחום של טיפול בפרטים אישיים באופן מבוקר לחלוטין, כדי לעמוד ביעדים הבאים:
- לתת שקיפות לגבי כל פרט אישי שנאסף והמטרה שעבורה הוא ישמש
- להגן על הפרטים מפני אובדן מקרי או בזדון, נזק, עיבוד לא חוקי או חשיפה
- לשם ציות לחוק
-
מדוע שיהיה אכפת לי מפרטיות?
הפרטים האישיים שלך חשובים ביותר, ויש כמה איומים הקשורים לחשיפה בלתי הולמת ו/או לשימוש בלתי הולם במידע שלך,לרבות:
- גניבת זהות
- הונאה
- שליחת SPAM
לפי השירות למניעת הונאות בבריטניה (CIFAS), כמעט שני שליש מכל ההונאות הם תוצאה ישירה של השתלטות על חשבונות, התחזות ושימוש לרעה בפרטים אישיים. כדי להפחית את הסיכונים, עליכם להתייחס לפרטים האישיים שלכם באחריות רבה ולחשוף אותם רק אם אתם חשים ביטחון שהשימוש בהם יהיה נאות.
-
האם הפרטים האישיים שלי בטוחים עם Sony?
אף כי הבטיחות של פרטיכם האישיים לעולם אינה יכולה להיות מובטחת ב-100%, אנחנו מתייחסים במלוא הרצינות לפרטיות ונוקטים אמצעים רבים על מנת להפחית את הסיכונים, כולל:
- אנחנו משתמשים בטכנולוגיות המקובלות בתעשייה כדי להגן על מערכות ה-IT שלנו מפני שימוש לרעה מקרי או מכוון (זדוני)
- אנחנו מספקים לעובדינו הדרכה בנושא פרטיות, על מנת לוודא שהם מבינים את האחריות המוטלת עליהם כאשר הם מטפלים בפרטים האישיים שלכם, ואת התהליכים הנכונים שלפיהם עליהם לפעול
- כאשר אנחנו מתחילים פרויקט חדש, וכאשר אנחנו שוכרים צד שלישי לעיבוד פרטים אישיים מטעמנו, אנחנו מבצעים הערכות סיכונים והערכות באשר להשפעה על הפרטיות
-
מה אוכל לעשות כדי להגן על פרטיי האישיים?
קיימים מספר צעדים שתוכלו לנקוט כדי להגן על הפרטים האישיים שלכם, ביניהם:
להשתמש בסיסמאות חזקות עבור כל החשבונות המקוונים שלכם:
- לא להשתמש בסיסמאות פשוטות (כמו מילים מילוניות בודדות)
- לא להשתמש באותה סיסמה עבור חשבונות מרובים
- להשתמש בסיסמאות ארוכות מאוד (לפחות 10 תווים, אבל רצוי הרבה יותר)
- להשתמש בסיסמאות המכילות שילוב של אותיות גדולות וקטנות, מספרים ותווים מיוחדים כמו %$^& וכדומה.
- לשמור על הסיסמאות באופן מאובטח (לעולם לא לכתוב אותן על דף או לשתף אותן עם איש) ולשנות אותן מעת לעת
אל תתנו אמון באופן אוטומטי בכל אתר אינטרנט או הודעת דוא"ל שמבקשים מכם לספק את הפרטים האישיים שלכם. הקדישו זמן כדי לבדוק ולוודא שהבקשה לגיטימית, ושהפרטים האישיים המבוקשים הכרחיים לגמרי עבור השירותים שבהם אתם רוצים להשתמש
-
מדוע Sony Europe יצרה פורטל פרטיות?
פורטל הפרטיות של Sony Europe מיועד לרכז במקום אחד את כל המידע הנחוץ לגבי האופן שבו אנחנו מטפלים בפרטים האישיים שלכם. ישנם כמה יעדים מרכזיים:
- שקיפות, כדי להבהיר אילו פרטים אישיים אנחנו אוספים וכיצד אנחנו משתמשים בהם, מה אנחנו עושים כדי להגן עליהם, וכיצד תוכלו ליצור איתנו קשר
- קלות שימוש, כדי להקל עליכם למצוא את המידע שאתם מחפשים
-
כיצד אוכל להירשם לקבלת הצעות ומבצעים של Sony בדוא"ל?
יש כמה דרכים להירשם לקבלת דפי המידע המלהיבים שלנו, כולל:
- דרך אתר האינטרנט My Sony
- כשאתם נרשמים לאחת מהתחרויות שלנו
- דרך המרכזים ליצירת קשר (עיינו בפרטי הקשר המופיעים בסוף מדיניות הפרטיות)
חשוב לזכור כי לחברות אחרות בקבוצת Sony יהיו דפי מידע משלהן.
-
כיצד אוכל לבקש מ-Sony להפסיק לשלוח לי הצעות ומבצעים בדוא"ל?
יש כמה דרכים לבקש מאיתנו להפסיק לשלוח לכם דפי מידע, כולל:
- דרך אתר האינטרנט My Sony
- לחיצה על הקישור לביטול רישום בתחתית אחת מהודעות הדוא"ל שלנו
- דרך המרכזים ליצירת קשר (עיינו בפרטי הקשר המופיעים בסוף מדיניות הפרטיות)
חשוב לזכור גם כי:
- אם אתם נרשמים לקבלת מידע דרך כמה כתובות דוא"ל, יהיה עליכם לבטל את הרישום בכל אחת מהן
- לחברות אחרות בקבוצת Sony יהיו דפי מידע משלהן, ש-Sony Europe B.V. אינה אחראית להם. כדי להפסיק קבלת דפי מידע של חברות אלה, יהיה עליכם לפנות אל החברה האחראית
-
כיצד אוכל לדעת מי אחראי לטיפול בפרטים האישיים שלי?
האחריות לפרטים האישיים שלכם חייבת להיות ברורה כאשר נאסף פרט אישי כלשהו. במקרה של ספק, פנו אלינו ושאלו אותנו.