מזהה מאמר : 00275445 / שונה לאחרונה : 25/02/2022הדפס

עדכון תוכנה חדש זמין כעת: פתרון לתמונת טלוויזיה מטושטשת או מפוקסלת (פברואר 2022)

    חשוב לדעת: המאמר תקף לגבי מוצרים ספציפיים ו/או מערכות הפעלה ספציפיות. בדקו בעמוד מוצרים וקטגוריות תקפות לפרטים נוספים.

    פתרון לטשטוש או פיקסלציה המופיעים לסירוגין

    בפברואר 2022 החלה Sony בהפצת עדכון תוכנה חדש הפותר בעיות פיקסלציה או טשטוש המופיעים לסירוגין (המכונים גם מקרו-בלוקינג) בעת צפייה בטלוויזיה בעלת מודל CI+. כאשר לעתים נראים לכם פיקסלים מרובעים בודדים במסך הטלוויזיה שלכם, עקבו אחר הפעולות במאמר זה כדי להשיג את עדכון התוכנה החדש.

    הערה: עדכון התוכנה מופץ בהדרגתיות והתזמון המדויק עשוי להשתנות בהתאם לדגם הטלוויזיה.


    שלב 1: בדקו את דגם הטלוויזיה הרלוונטי

    בעיית הפיקסלציה עשויה להופיע בדגמי הטלוויזיה הבאים, בעיקר כאשר אתם עושים שימוש בכרטיס חכם בעל מודול CI+ כדי לצפות בטלוויזיה. ודאו שסדרת הטלוויזיה שלכם נכללת ברשימה הבאה:

    • טלוויזיות Sony Android שנת 2021: סדרות X80J‏, X81J‏, X82J‏, X85J‏, X89J‏, X90J‏, X92J‏, X93J‏, X94J‏, X95J‏, A80J‏, A83J‏, A84J‏, A90J ו-Z9J
    • טלוויזיות Sony Android שנת 2020: סדרה XH90 ו-XH92

    כיצד ניתן לדעת אם אני משתמש במודול CI+?


    שלב 2 עדכנו את תוכנת הטלוויזיה שלכם

    העדכון יותקן עבורכם אוטומטית כאשר הגדרת חיפוש העדכונים האוטומטית מופעלת בטלוויזיה שלכם.

    עצה: תוכלו להשיג עדכון זה ברגע שיהפוך לזמין עבור הדגם שלכם באמצעות הפעולות הבאות בטלוויזיה שלכם:

    גשו אל הגדרותמערכתאודותעדכון תוכנת מערכתעדכון תוכנה.

    לחלופין, תוכלו להוריד את העדכון באמצעות כונן הבזק עם חיבור USB.

    למדו כיצד להוריד את עדכון התוכנה החדש אל טלוויזיית האנדרואיד של Sony שלכם [English].